Propisi


Sklapanje ugovora između Kupca i Prodavatelja može se obaviti na dva načina. Kupac ima pravo, prije narudžbe, pregovarati o svim odredbama ugovora s Prodavateljem, uključujući one koje mijenjaju odredbe sljedećih uvjeta. Ti se pregovori trebaju voditi u pisanom obliku i uputiti na adresu Prodavatelja:

CENTER ZOO SP. Z O.O.
ul. Prądnicka 12
30-002 Krakow

KRS 0000691214
NIP: 6772424074
REGON: 368050932

U slučaju da Kupac podnese ostavku na mogućnost sklapanja ugovora putem pojedinačnih pregovora, primjenjuju se sljedeći uvjeti i važeći zakon.

§1
Definicije

• Poštanska adresa - ime i prezime ili naziv ustanove, mjesto u gradu (u slučaju grada podijeljenog na ulice: ulica, broj stana ili stan, u slučaju grada koji nije podijeljen na: ulice i gradske brojeve) ), poštanski broj i grad.

• Adresa žalbe:
ZOOFAST
703
32-002 Węgrzce Wielkie

• Adresa za dopisivanje:
ZOOFAST
Kokotów 703
32-002 Węgrzce Wielkie

• e-mail: office@zoofast.co.uk

• Dokaz o kupnji - račun, račun ili račun izdan u skladu sa Zakonom o porezu na dobra i usluge od 11. ožujka 2004., kako je izmijenjen i drugim primjenjivim zakonima.

• Kartica proizvoda - podstranica pojedinačne trgovine koja sadrži informacije o jednom proizvodu.

• Klijent - punoljetna fizička osoba s punom poslovnom sposobnošću, pravna osoba ili organizaciona jedinica bez pravne osobnosti koja ima sposobnost obavljanja zakonskih radnji, kupnje kod Prodavatelja izravno povezane s njegovom poslovnom ili profesionalnom djelatnošću.

• Građanski zakonik - Zakon o građanskom zakoniku od 23. travnja 1964., s izmjenama i dopunama.

• Kodeks dobre prakse - skup pravila ponašanja, posebice etičkih i profesionalnih standarda, navedenih u članku 2., točki 5. Zakona o suprotstavljanju nepoštenim tržišnim praksama od 23. kolovoza 2007., kako je izmijenjen.

• Potrošač - punoljetna fizička osoba s punom poslovnom sposobnošću, koja kupnju od Prodavatelja ne odnosi izravno na njegovu poslovnu ili profesionalnu djelatnost.

• Košarica - popis proizvoda izrađenih od proizvoda koji se nude u trgovini na temelju kupčevih odluka.

• Kupac - i Potrošač i Kupac.

• Mjesto isporuke - poštanska adresa ili mjesto prikupljanja koje je u nalogu naveo Kupac.
• Trenutak predaje predmeta - trenutak kada Kupac ili treća osoba ili pravna osoba koju on / ona navede u posjed predmeta.

• Pravo potrošača - Zakon o pravima potrošača od 30. svibnja 2014.

• Proizvod - minimalni i nedjeljivi broj predmeta koji mogu biti predmet narudžbe, koji je naveden u prodavaoničkoj prodavaonici kao mjerna jedinica pri određivanju njegove cijene (cijene / jedinice).

• Predmet ugovora - proizvodi i isporuka su predmet ugovora.

• Predmet usluge - predmet ugovora.

• Točka prikupljanja - mjesto izdavanja pošiljke koja nije poštanska adresa, navedena u popisu koji je dao Prodavatelj u trgovini.

• Predmet - pokretni predmet koji može ili može biti predmet ugovora.

• Trgovina - internetska usluga dostupna na adresi krakvet.pl, putem koje kupac može naručiti.

• Prodavatelj:

CENTAR ZOO TVRTKA SA OGRANIČENOM ODGOVORNOŠĆU
Prądnicka 12,
30-002 Krakow
KRS 0000691214
NIP: 6772424074
REGON: 368050932

• Sustav - tim suradničkih IT uređaja i softvera koji osigurava obradu i pohranu podataka, kao i slanje i primanje podataka putem telekomunikacijskih mreža koristeći krajnji uređaj prikladan za određenu vrstu mreže, koji se uobičajeno naziva Internet.

• Datum dospijeća - broj sati ili radnih dana na kartici proizvoda.


• Ugovor - ugovor sklopljen izvan poslovnog prostora ili na udaljenosti u smislu Zakona o pravima potrošača od 30. svibnja 2014. u slučaju Potrošača i kupoprodajnog ugovora u smislu čl. 535 Građanskog zakonika od 23. travnja 1964. za kupce.

• Kvar - i fizički nedostatak i pravni kvar.

• Fizički nedostatak - neusklađenost predmeta koji je prodan s ugovorom, posebno ako je predmet:
 - da nema svojstava koja bi takva vrsta stvari trebala imati zbog svrhe ugovora označenog ili nastalog uslijed okolnosti ili odredišta;
 - ne postoji vlasništvo o tome koje je postojanje Prodavatelj pružio potrošaču;
 - nije prikladan u svrhu za koju je Potrošač obavijestio Prodavatelja prilikom sklapanja ugovora, a Prodavatelj nije dao primjedbe na takvo odredište;
 - je dostavljen potrošaču u nepotpunom stanju;
 - u slučaju nepravilne instalacije i puštanja u pogon, ako su te aktivnosti izvršili Prodavatelj ili treća strana za koju je Prodavatelj odgovoran, ili Potrošač koji je slijedio upute dobivene od Prodavatelja;
 - nema obilježja koja je predvidio proizvođač ili njegov zastupnik ili osoba koja stavlja proizvod na tržište kao dio svojeg poslovanja i osoba koja, stavljajući svoje ime, zaštitni znak ili drugi znak razlikovanja na svoj proizvod, predstavlja sam kao proizvođač, osim ako Prodavatelj nije znao ta jamstva ili, razumno, nije mogao znati ili nije mogao utjecati na odluku Potrošača o sklapanju ugovora, ili ako je njihov sadržaj ispravljen prije sklapanja ugovora.

• Pravni nedostatak - situacija u kojoj je prodani predmet u vlasništvu treće osobe ili je opterećen pravom treće strane, i ako ograničenje u korištenju ili raspolaganju određenoj stvari proizlazi iz odluke ili odluke nadležnog tijela.

• Newsletter - slanje informacija o oglašavanju putem elektroničkih komunikacijskih sredstava (npr. E-pošta, SMS poruka).

• Narudžba - Kupčeva izjava o namjeri izvršena preko trgovine jasno navodi: vrstu i količinu proizvoda; vrsta isporuke; način plaćanja; mjesto izdavanja stvari, pojedinosti o kupcu i cilj izravno sklapanja ugovora između kupca i prodavatelja.

§ 2
Opći uvjeti:

Ugovor je sklopljen na poljskom jeziku, u skladu s poljskim zakonom i ovim propisima.
Mjesto isporuke mora biti na teritoriju Republike Poljske.
Prodavatelj je dužan i obvezuje se pružati usluge i isporučivati ​​predmete bez nedostataka.
Sve cijene koje je naveo Prodavatelj izražene su u poljskoj valuti i predstavljaju bruto cijene (uključujući PDV). Cijene proizvoda ne uključuju trošak isporuke, koji je naveden u cjeniku dostave.
Prodavatelj ne daje Kupcu jamstvo u smislu čl. 577 Građanskog zakonika, ali obavještava o jamstvima izdanim od trećih osoba za proizvode u trgovini.
Potvrda, objavljivanje, konsolidacija, sigurnost svih materijalnih odredbi ugovora kako bi se u budućnosti dobio pristup tim informacijama odvija se u obliku: a. Potvrda narudžbe slanjem na naznačenu e-mail adresu: nalog, predračun, podaci o pravu na odustajanje od ugovora, ovih propisa u pdf verziji, obrazac za povlačenje modela u pdf verziji, linkovi na sebe - skinuti propise i obrazac povlačenja iz ugovora; b. priloženom popunjenom nalogu poslati na naznačeno mjesto izdavanja tiskanih predmeta: dokaz o kupnji, podatke o pravu na odustajanje od ugovora, te propise, obrazac za odustajanje od ugovora ili ugovor s potrošačem, na drugom trajnom mediju ,
Prodavatelj ne naplaćuje nikakvu naknadu za komunikaciju s njim sredstvima komunikacije na daljinu, a Kupac snosi svoje troškove u iznosu koji proizlazi iz ugovora koji je sklopio s trećom osobom, pružajući mu određenu uslugu koja omogućuje komunikaciju na daljinu. 

Prodavatelj kupcu koristi sustav s ispravnošću rada trgovine u sljedećim preglednicima: IE verzija 7 ili novija, FireFox verzija 3 ili novija, Opera verzija 9 ili novija, Chrome verzija 10 ili novija, Safari s najnovijim verzijama JAVA i FLASH instalirani na zaslonima s horizontalnom rezolucijom većom od 1024 piksela. Korištenje softvera treće strane koji utječe na funkcionalnost i funkcionalnost preglednika: Internet Explorer, FireFox, Opera, Chrome, Safari mogu utjecati na ispravan prikaz trgovine, stoga, da biste dobili punu funkcionalnost krakvet.pl trgovine, trebali biste onemogućite ih sve.
Kupac može iskoristiti opciju pamćenja svojih podataka u trgovini kako bi olakšao postupak stavljanja druge narudžbe. U tu svrhu, Kupac treba navesti korisničko ime i lozinku za pristup svom računu. Prijava i lozinka su niz znakova koje određuje Kupac, koji ih je dužan čuvati u tajnosti i štititi od neovlaštenog pristupa trećih osoba. Kupac može pregledati, ispraviti, ažurirati podatke i izbrisati račun u bilo kojem trenutku.
Prodavatelj primjenjuje kodeks dobre prakse.

§3
Sklapanje ugovora i provedba

Narudžbe se mogu izvršiti 24 sata dnevno.

Za narudžbu, Kupac treba izvršiti najmanje sljedeće korake, od kojih se neki mogu ponoviti mnogo puta:
• odabir vrste plaćanja;
• odabir mjesta izdavanja pošiljke;
• dodavanje proizvoda u košaru;
• odabir vrste isporuke;
• naručivanje u trgovini pomoću gumba "Naručite s obvezom plaćanja".

Kupac može naručiti putem telefona.

Sklapanje ugovora s potrošačem odvija se u trenutku naručivanja.
Dostava Potrošačevog naloga za plaćanje u gotovini vrši se odmah, a narudžbe koje se plaćaju bankovnim prijenosom ili putem elektroničkog platnog sustava nakon knjiženja Potrošačke uplate na račun Prodavatelja.
Sklapanje ugovora s kupcem odvija se u trenutku prihvaćanja narudžbe od strane prodavatelja, što kupca obavještava u roku od 48 sati od narudžbe.
Izvršenje naloga Klijenta za plaćanje u gotovini vrši se odmah nakon sklapanja ugovora, a nalog se plaća bankovnim transferom ili putem sustava elektroničkog plaćanja nakon zaključenja ugovora i knjiženja računa Kupca na račun Prodavatelja.
Provedba narudžbe naručitelja može ovisiti o plaćanju cjelokupne ili dijela vrijednosti narudžbe ili dobivanja trgovačkog kreditnog limita barem vrijednosti narudžbe ili suglasnosti Prodavatelja za slanje narudžbe prilikom isporuke (plaća se prilikom isporuke).
Slanje predmeta ugovora odvija se u roku koji je naveden na kartici proizvoda, a za narudžbe iz više proizvoda u najdužem roku od proizvoda navedenih na karticama. Razdoblje počinje od trenutka obrade narudžbe.
Kupljeni predmet ugovora, zajedno s prodajnim dokumentom kojeg odabere Kupac, šalje kupcu odabranu vrstu dostave na mjesto isporuke predmeta koji kupac navede u narudžbi, zajedno s priloženim prilozima navedenim u § 2 točka 6b ili uz suglasnost potrošača na drugom trajnom mediju.

§ 4
Pravo na povlačenje iz ugovora

Potrošač ima pravo sukladno čl. 27. Zakona o zaštiti potrošača, pravo na povlačenje iz ugovora na daljinu, bez navođenja razloga i bez nastanka troškova, osim troškova navedenih u čl. 33, čl. 34 Zakona o zaštiti potrošača.
Rok za povlačenje iz ugovora na daljinu je 30 dana od dana dostave pošiljke, a dovoljno je poslati izjavu prije isteka roka.
Izjavu o odustajanju od ugovora može potrošač podnijeti na obrascu, čiji je model priložen kao Prilog 2 Zakona o potrošačima, na obrascu koji je dostupan na adresi krakvet. Pl / obrazac-povrat ili u drugom pisanom obliku sukladno Zakonu o zaštiti potrošača.
Prodavatelj dopušta mogućnost podnošenja izjave o povlačenju iz ugovora u obliku e-pošte ili telefona.
Prodavatelj će odmah potvrditi potrošaču putem e-maila (pod uvjetom da je sklopljen ugovor, a drugi, ako je naveden u podnesenoj izjavi) primitak izjave o povlačenju iz ugovora.
U slučaju odustajanja od ugovora, ugovor se smatra nevažećim.
Potrošač je dužan predmet vratiti trgovcu odmah, ali najkasnije u roku od 30 dana od datuma kada je otkazao ugovor. Da bi se ispoštovao rok, dovoljno je vratiti predmete prije isteka roka.
Potrošač vraća predmete koji su predmet ugovora, od kojih je podnio ostavku o svom trošku i riziku
Potrošač ne snosi troškove davanja digitalnog sadržaja koji nije zabilježen na materijalnom mediju, ako nije pristao na izvedbu prije isteka roka za odustajanje od ugovora ili nije bio obaviješten o gubitku prava na povlačenje iz ugovora. Ugovorom u trenutku davanja suglasnosti ili poduzetnik je dao potvrdu u skladu s čl. 15, st. 1 i čl. 21 st. 1. Pravo potrošača.
Potrošač je odgovoran za smanjenje vrijednosti stvari koja je predmet ugovora i koja proizlazi iz njezina korištenja na način koji nadilazi ono što je potrebno za utvrđivanje prirode, karakteristika i funkcioniranja stvari.
Prodavatelj će, najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka izjave o povlačenju iz ugovora, dostaviti Potrošaču sve uplate koje je izvršio, uključujući i troškove dostave, te ako je potrošač odabrao isporuku. drugačiji način od najjeftinijeg uobičajenog načina isporuke koji nudi Prodavatelj Prodavatelj neće nadoknaditi Potrošaču dodatne troškove u skladu s člankom 33. Zakona o zaštiti potrošača.
Prodavatelj će izvršiti povrat uplate istim načinom plaćanja koji koristi Potrošač, osim ako je Potrošač izričito pristao na drugi način plaćanja koji ne uključuje nikakve troškove za njega.
Prodavatelj može zadržati povrat uplate primljene od Potrošača do trenutka primitka predmeta ili isporuke od strane Potrošača dokaza o njegovom povratku, ovisno o tome koji se događaj dogodi prvi.
Potrošač, sukladno članku 38. Zakona o zaštiti potrošača, nema pravo odustati od ugovora:
u kojoj cijena ili naknada ovisi o fluktuacijama na financijskom tržištu nad kojima Prodavatelj nema kontrolu i koje se mogu pojaviti prije isteka roka za odustajanje od ugovora;
- u kojoj je predmet usluge neobrađena stavka, proizvedena prema specifikaciji potrošača ili koja služi za zadovoljavanje njegovih individualnih potreba;
- u kojoj je predmet usluge predmet koji se brzo propada ili ima kratak rok trajanja;
- u kojem je predmet usluge predmet koji se dostavlja u zapečaćenoj ambalaži, koja se nakon otvaranja paketa ne može vratiti iz zdravstvenih ili higijenskih razloga, ako je pakiranje otvoreno nakon isporuke;
- u kojoj su predmet koristi stvari koje su nakon isporuke, zbog svoje prirode, nerazdvojno povezane s drugim stvarima;
- u kojoj su predmet usluge zvučni ili vizualni snimci ili računalni programi isporučeni u zapečaćenoj ambalaži, ako je pakiranje otvoreno nakon isporuke;
za dostavu digitalnog sadržaja koji nije pohranjen na materijalnom mediju, ako je izvedba započela izričitim pristankom Potrošača prije isteka roka za odustajanje i nakon obavještavanja poduzetnika o gubitku prava na odustajanje od ugovora;
za dostavu dnevnih novina, časopisa ili časopisa, osim ugovora o pretplati.

§5
garancija

Prodavatelj na temelju čl. 558. stavak 1. Građanskog zakonika u potpunosti isključuje odgovornost prema klijentima zbog fizičkih i pravnih nedostataka (jamstvo).
Prodavatelj odgovara potrošaču pod uvjetima navedenim u čl. 556 Građanskog zakonika i naknadne za nedostatke (jamstvo).
U slučaju ugovora s potrošačem, ako je fizički nedostatak pronađen u roku od jedne godine od isporuke pošiljke, pretpostavlja se da je postojao u vrijeme prelaska opasnosti na potrošača.
Potrošač, ako prodani predmet ima nedostatak, može:
• podnijeti izjavu kojom se traži smanjenje cijene;
• podnijeti izjavu o povlačenju iz ugovora;
osim ako Prodavatelj odmah i bez prekomjernih neugodnosti za potrošača zamijeni neispravan proizvod na mjestu bez kvara ili ukloni kvar. Međutim, ako je predmet već zamijenjen ili popravljen od strane Prodavatelja ili Prodavatelj nije ispunio obvezu zamjene proizvoda bez kvarova ili uklanjanja nedostatka, on nema pravo zamijeniti predmet ili ukloniti kvar.
Potrošač, umjesto nedostatka koji je predložio Prodavatelj, zahtijeva zamjenu artikla bez nedostataka, ili umjesto zamjene, zahtijeva uklanjanje nedostatka, osim ako je nemoguće dovesti stvari u sukladnost s ugovorom na način koji je izabrao potrošač. ili bi zahtijevali prekomjerne troškove u usporedbi s metodom koju je predložio Prodavatelj, dok se trošak stvari bez grešaka uzima u obzir prilikom procjene prekoračenja troškova, prirode i značaja pronađenog nedostatka, te nepogodnosti koje bi Potrošač inače imao izložiti ih.
Potrošač ne može odustati od ugovora ako je kvar nebitan.
• Potrošač, ako prodani predmet ima nedostatak, može također:
• zahtijevati zamjenu stvari bez nedostataka;
• zahtijevaju uklanjanje nedostatka.
Prodavatelj je dužan zamijeniti neispravan predmet s onim bez nedostataka ili ukloniti kvar u razumnom roku bez pretjerane neugodnosti za potrošača.
Prodavatelj može odbiti da udovolji zahtjevu Potrošača ako je nemoguće uskladiti neispravnu stavku s ugovorom na način koji je izabrao kupac ili će zahtijevati prekomjerne troškove u odnosu na drugi mogući način usklađivanja s ugovorom.
Ako je neispravan predmet instaliran, potrošač može zahtijevati rastavljanje i ponovnu ugradnju nakon zamjene za neispravnu ili uklanjanje nedostatka, međutim, dužan je platiti dio troškova koji premašuju cijenu prodani predmet ili može zahtijevati od Prodavatelja da plati dio troškova rastavljanja i sastavljanja, do cijene prodane jedinice. U slučaju neispunjenja obveze od strane Prodavatelja, Potrošač je ovlašten za obavljanje tih aktivnosti na trošak i rizik Prodavatelja.
Potrošač koji ostvaruje prava iz jamstva dužan je pružiti neispravan trošak na trošak Prodavatelja, a ako bi, zbog vrste stvari ili načina njegove instalacije, isporuka stvari od strane Potrošača bila pretjerano teška, Potrošač je dužan dati predmet prodavatelju u mjestu na kojem se nalazi. U slučaju neispunjavanja obveze od strane Prodavatelja, Potrošač ima pravo vratiti stavke na trošak i rizik Prodavatelja.
Troškove zamjene ili popravka snosi Prodavatelj, osim za situaciju opisanu u §4 točki 10.
Prodavatelj je dužan od Potrošača prihvatiti neispravan predmet u slučaju zamjene artikla bez nedostataka ili povlačenja iz ugovora.

Prodavatelj će odgovoriti u roku od četrnaest dana na:
• izjavu o zahtjevu za snižavanjem cijene;
• izjavu o povlačenju iz ugovora;
• zahtijevanje razmjene stvari za nešto bez nedostataka;
• zahtjev za uklanjanje nedostatka.


U suprotnom, smatra se da je smatrao da je izjava potrošača ili zahtjev opravdana.
Prodavatelj je odgovoran prema jamstvu ako je fizički nedostatak pronađen prije isteka dvije godine od datuma isporuke predmeta potrošaču, i ako se predmet prodaje koristi prije isteka jedne godine od isporuke pošiljke potrošača.
Potraživanje Potrošača za uklanjanje nedostatka ili zamjenu predmeta koji je prodan bez nedostataka ističe nakon godinu dana, računajući od dana otkrivanja nedostatka, međutim, ne ranije od dvije godine od trenutka kada potrošač izda stavku, i ako predmet prodaje se upotrebljava u roku od jedne godine od trenutka puštanja predmeta u potrošač.
U slučaju da datum isteka roka koji je odredio Prodavatelj ili proizvođač prestane nakon dvije godine od isporuke predmeta potrošaču, Prodavatelj je odgovoran prema jamstvu za fizičke nedostatke ove stavke navedene prije isteka tog roka.

§ 6
Politika privatnosti i sigurnost osobnih podataka

Administrator baza podataka o osobnim podacima koje pružaju Potrošači trgovine je Prodavatelj.
Prodavatelj se obvezuje štititi osobne podatke u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka od 29. kolovoza 1997. i Zakonom o pružanju elektroničkih usluga od 18. srpnja 2002. Kupac daje svoje osobne podatke Prodavatelju prilikom narudžbe i pristaje na njihovu obradu Prodavatelja kako bi dovršio narudžbu. Kupac ima mogućnost u svakom trenutku pregledati, ispraviti, ažurirati i izbrisati svoje osobne podatke.


U rokovima navedenim u §5 točkama 15-17, Potrošač može podnijeti izjavu o povlačenju iz ugovora ili sniženje cijene zbog fizičkog nedostatka prodane robe i ako je potrošač zatražio zamjenu proizvoda bez nedostataka ili uklanjanje nedostatka, rok za podnošenje izjave o odustajanju od ugovora ili smanjenje cijene počinje s neučinkovitim istekom roka za zamjenu stavke ili uklanjanja nedostatka.
U slučaju istrage pred sudom ili arbitražnim sudom o jednom od prava iz jamstva, vremensko ograničenje za ostvarivanje drugih prava koje je dalo Potrošaču prema ovom jamstvu se obustavlja do konačnog okončanja postupka. Sukladno tome, primjenjuje se i na postupak mirenja, a rok za ostvarivanje drugih prava iz jamstva koje mu je dano potrošaču počinje teći od datuma odbijanja suda da odobri nagodbu zaključenu prije posrednika ili neučinkovito prestanak posredovanja.
Za ostvarivanje prava iz jamstva za pravne nedostatke prodane robe, primjenjuju se §5 točke 15-16, osim što razdoblje počinje teći od dana kada je potrošač saznao za nedostatak i ako je potrošač saznao za nedostatak samo zbog na postupak treće strane - od dana kada je odluka donesena u sporu s trećom stranom postala pravomoćna.
Ako je, zbog nedostatka stvari, potrošač podnio izjavu o povlačenju ili sniženju cijene, može zahtijevati naknadu za pretrpljenu štetu jer je sklopio ugovor, ne znajući za nedostatak, čak i ako je šteta nastala zbog okolnosti za koje Prodavatelj nije odgovoran, osobito, može zahtijevati naknadu troškova sklapanja ugovora, troškove prikupljanja, prevoza, skladištenja i osiguranja stavki, nadoknadu troškova u onoj mjeri u kojoj nisu imali koristi od njih te ih nisu primili od treće strane i nadoknadili troškove postupka. To ne dovodi u pitanje odredbe o obvezi popravljanja štete na općim načelima.
Istek roka za pronalaženje nedostatka ne isključuje ostvarivanje prava iz jamstva ako je Prodavatelj potajno prikrio nedostatak.

§ 7
Završne odredbe

Nijedna od odredbi ovih propisa nije namijenjena kršenju prava Kupca. To se ne može tumačiti na ovaj način, jer u slučaju bilo kakve neusklađenosti bilo kojeg dijela propisa s mjerodavnim pravom, Prodavatelj izjavljuje apsolutnu usklađenost i primjenu ovog prava umjesto osporene odredbe propisa.
Registrirani kupci će putem e-maila biti obaviješteni o promjenama propisa i njihovom opsegu (na e-mail adresi navedenoj prilikom registracije ili narudžbe). Obavijest će biti poslana najmanje 30 dana prije stupanja na snagu novih propisa. Uvest će se promjene kako bi se propisi prilagodili važećem pravnom statusu.
Trenutna verzija propisa uvijek je dostupna Kupcu na kartici s pravilima. Tijekom izvršenja narudžbe i tijekom razdoblja kupoprodajne skrbi Kupca primjenjuju se propisi koje je on prihvatio tijekom narudžbe. Osim u slučaju kada potrošač smatra da je on nepovoljniji od trenutnog i obavještava prodavatelja o trenutnom izboru kao obvezujuću.
U pitanjima koja nisu obuhvaćena ovim propisima, primjenjivat će se odgovarajuće primjenjive zakonske odredbe. Sporna pitanja, ako potrošač izrazi takvu želju, rješavaju se postupkom mirenja pred Pokrajinskim inspektoratima za trgovinu ili arbitražnim postupkom u Pokrajinskoj inspekciji inspekcije ili putem ekvivalentnih i zakonitih metoda izvansudskog rješavanja sporova Potrošača. Kao posljednje rješenje, predmet rješava lokalni i činjenični sud.

Kokotów, 25. ožujak 2019

Stranica koristi kolačiće za pružanje usluga u skladu s Pravila o kolačićima. U pregledniku možete odrediti uvjete za pohranu ili pristup kolačićima.
Shvaćam
pixel