Uvjeti korištenja

 

Opći uvjeti internets trgovine za kućne ljubimce Zoofast
(u daljnjem tekstu: Opći uvjeti)

I. Trgovina
1. Internetska trgovina za kućne ljubimce ZOOFAST ( u daljnjem tekstu: Trgovina) djeluje na internetskoj stranici www.zoofast.hr. Trgovinu vodi Krakvet.pl sp. z o. o.. sa sjedištem u Kokotow 703 (poštanski broj 32-002 Węgrzce Wielkie) Poduzeće je prijavljeno u sudski registar poslovnih subjekata koji vodi Općinski sud za gradsku četvrt Krakov-Centar (Kraków-Śródmieście), XI Gospodarski odjel državnog sudskog registra pod matičnim brojem KRS 
0000558150, NIP:6832085961
2. Za potrebe naplata za Potrošače i Poduzetnike Trgovina koristi bankovni račun FR76 3007 6020 4627 1252 0430 075 (u daljnjem tekstu: Bankovni račun trgovine).
3. Adresa za korespondenciju i za povrate je adresa skladišta i blagajne: Kokotów 703, 32-002 Węgrzce Wielkie.
4. Trgovinu možete kontaktirati na sljedeći način:
pošaljite pismo na adresu
ispunite kontaktni obrazac na internetskoj stranici Trgovine
preko elektroničke pošte, pošaljite poruku na email adresu: office@zoofast.hr
telefonom na broj +48 12 397 22 76 od ponedjeljka do petka (osim blagdana) od 9:00 do 17:00.

II. Klijenti
1. Klijent može biti potrošač ili poduzetnik (u daljnjem tekstu: Klijent).
2. Potrošač može biti samo fizička osoba s punom poslovnom sposobnošću za sklapanje pravnih poslova u svrhe koje nisu namijenjene njegovoj poslovnoj djelatnosti niti obavljanju djelatnosti slobodnog zanimanja, koja je potrošač u smislu zakona od 2. ožujka 2000 o zaštiti potrošačkih prava i odgovornosti za štete uzrokovane opasnim proizvodima (u daljnjem tekstu: Potrošač).
3. Poduzetnici su drugi klijenti nego što rečeno u stavku II.2., tj. fizička osoba, pravna osoba ili organizacijska jedinica, koje zakon priznaje pravnu sposobnost u svrhu poduzimanja radnji koje se izravno odnose na njegovu gospodarsku ili profesionalnu djelatnost (u daljnjem tekstu: Poduzetnik).
4. Minimalni tehnički zahtjevi računala potrebni za korištenje usluga Trgovine:
a) pristup internetu
b) Internet preglednik Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome, Opera ili Internet Explorer
c) instaliran priključak Macromedia Flash Player
d) uključen JavaScript, CSS okviri i stilovi
e) isključeno blokiranje skočnih prozora (pop-up windows)
f) aktivna email adresa
g) aktivan broj telefona
5. Zabranjeno je klijentima postavljanje ilegalnog sadržaja. Zadržavamo pravo da odmah uklonimo s web stranice sadržaj koji je nedozvoljen.

III. Korisnički račun
1. Klijent može otvoriti korisnički račun putem registracije na web stranici Trgovine. U tu svrhu klijent mora ispuniti obrazac:
a) upisati osobne podatke, email adresu i lozinku
b) potvrditi da se upoznao s Općim uvjetima
c) pristati da se njegovi osobni podaci čuvaju u bazi
Krakvet.pl sp. z o. o.. i da se koriste i stave na raspolaganje drugima, kao što su npr. kurirske tvrtke za potrebe izvršenja ugovora i korištenja web stranice
d) pristati da
Krakvet.pl sp. z o. o... stječe pravo besplatno kopirati, modificiati, distribuirati i objaviti sav sadržaj koji sam učinio dostupnim na stranici, a osobito mišljenja, ocjene i komentare
2. Kod registracije klijent se može dodatno složiti da
Krakvet.pl sp. z o. o.. prikuplja i neke druge podatke koji ga ne mogu identificirati, te se ne smatraju osobnim podacima (primjerice podatke o načinu korištenja stranica, podatke o vašem računalu, Internet provideru, Vašim preferencijama, hobijima, interesima, aktivnostima), a koje nam omogućavaju da kvalitetnije, preciznije i osobnije odabiremo podatke za korisnika, odnosno kako bi poboljšali stranice i njegove sadržaje dodatno usmjerili i prilagodili publici koja ga posjećuje.
3. Kupac također može pristati na primanje komercijalnih informacija u smislu Zakona od 18. srpnja 2002 g. o pružanju usluga putem interneta.
4. Ispunjenje zahtjeva 1. a) b) c) d) je obavezno za registraciju, otvaranje korisničkog računa.
5. Točke 2 i 3 nisu obavezne za registraciju.
6. Registracija nije nužna da klijenat koristi usluge Trgovine.
7. Kad kupac ima korisnički račun:
a) može provjeriti status narudžbe na web stranici
b) može na web stranici izraziti svoje mišljenje, ocjenu o proizvodima ili uslugama
c) sudjeluje u programu vjernosti koji je određen posebnim pravilima
8. može u bilo kojem trenutku promijeniti upisane podatke ili ukloniti korisnički račun bez dodatnog objašnjenja.
9. Zadržavamo pravo brisanja korisničkih računa i uklanjanja svih prikupljenih podataka kupca bez navođenja razloga u slučaju kad ponašanja korisnika nije u skladu s ovim Općim uvjetima.

IV. Roba
1. Trgovina nudi robu i usluge (u daljnjem tekstu: Roba).
2. Cijela Roba je potpuno nova.
3. Trgovina ne nudi špedicijskih usluga, dosteve, isporuke ili prijevoza Robe koju je klijenat kupio, također ne sklapa u ime Klijenata špedicijskih ugovora, ugovora dostave, isporuke, prijevoza ili drugih sličnih sporazuma s trećim stranama.
4. Roba se koristi isključivo prema njihovoj namjeni i u skladu s uputama proizvođača
5. Oglasi, cjenici i druge informacije objavljene na web stranici trgovine su poziv za sklapanje ugovor u smislu Građanskog zakonika.
6. Zadržavamo pravo objavljanja, promjene ili otkazivanja rasprodaja i akcija uređenih posebnim propisima koje su dostupne na web stranici Trgovine. Promotivne ponude ne mogu se zbrajati, osim ako u njihovim uvjetima nije drukčije određeno. Promotivni proizvodi, besplatni pokloni ili proizvodi koji nisu u fiksnoj ponudi dostupni su u ograničenim količinama. Izvršenje naloga za ove promotivne proizvode ovisi o redoslijedu zaprimanja narudžbe od kupaca. Trgovina zadržava pravo zamijeniti nedostupan promotivni proizvod na drugi koji je dostupan u trenutku primitka narudžbe.
7. Zadržavamo pravo povlačenja Robe iz asortimana, osobito one Robe koja nije dostupna kod proizvođača, distributera ili uvoznika.

V. Cijene
1. Cijene cijele Robe iz asortimana Trgovine u valuti određene zemlje (bruto).
2. Klijent ako želi može platiti u poljskim zlotima (PLN) ili u eurima (EUR). Klijent može saznati kakva je cijena u eurima (EUR) kroz odabir odgovarajuće valute u polju na web stranici. Ovu opciju može i isključiti u bilo kojem trenutku.
3. Cijene Robe uključuju sve poreze i carine i su izražene u bruto svoti. Cijena Robe ne uključuje troškova dostave.
4. U slučaju narudžbe preko 100,00 PLN i odabira načina dostave - isporuka Sendfast sp. z o.o. sp.k. (u daljinjem tekstu: Send-fast) koja je opisana u stavku VIII, Trgovina daje popust od 1,00  PLN ili  0,25 EUR. Trgovina izračunava popust prema fiksnim stopama konverzije 1,00 EUR = 4,00 PLN.
5. Zadržavamo pravo promjene cijena Robe. Ne utječe to na cijenu robe naručene  prije promjene cijena.

VI. Sklapanje ugovora i njegovo izvršenje
1. Naručivanje robe moguće je 24 sata dnevno.
I) Klijenat da naruči mora napraviti sljedeće korake, od kojih neke mogu se ponoviti:
a) odabrati način plaćanja;
b) odabrati mjesto izdavanja robe;
c) dodati proizvode u košaricu;
d) odabrati način dostave;
e) potvrditi narudžbu pomoći gumba „Naručujem z obvezom plaćanja”.
II) Kupac također može naručiti putem telefona ili e-maila.
2. Sklapanje ugovora s kupcom nastaje u trenutku napravljenja narudžbe.
3. Narudžbe s plaćanjem po primitku pošiljke su odmah realizirane, a narudžbe plaćane elektroničkim putem izvršavamo kad novac stigne na naš račun.
4. Sklapanje ugovora s kupcem nastaje nakon prihvaćanja naloga od strane Trgovine o čime kupac je obaviješten u roku od 48 sati od primitka narudžbe.
5. Realizacija narudžbe kupaca može biti ovisna o tome je li kupac uplatio cijelu svotu ili djelomičnu ili je li dobio kreditni limit najmanje cijele vrijednosti narudžbe ili o pristanku Trgovine za plaćanje pouzećem.
6. Proizvod je poslan u roku navedenim na stranici proizvoda, a narudžbe za više proizvoda šaljemo u najdaljnjem roku navedenim na stranicama proizvoda. Taj navedeni rok počinje u trenutku realizacije narudžbe.
7. Kupljen proizvod, potvrda kupoprodaje, informacije o odustanku od ugovora i obrazac za odustanek od zgovora su poslani na adresu dostave.

VII. Načini i troškovi plaćanja
1. Ovisno o izboru vrsta dostave koje opisuje stavak VIII, Trgovina prihvaća sljedeće načine plaćanjac:
I. U slučaju osobnog preuzimanja narudžbe u skladištu Trgovine:
a) gotovinsko plaćanje na blagajni
b) elektronski bankovni transfer na račun Trgovine
c) tradicjonalni bankovni transfer na račun Trgovine
d) plaćanje karticom – pretplata (nije moguće palatiti karticom na blagajni)
e) plaćanje PayPal
II. U slučaju dostave putem tvrtke Sendfast:
a) elektronski bankovni transfer na račun Trgovine
b) tradicjonalni bankovni transfer na račun Trgovine
c)  plaćanje karticom
d) plaćanje pouzećem
e) plaćanje PayPal
III. U slučaju dostave putem druge kurirske tvrtke:
a) elektronski bankovni transfer na račun Trgovine
b) tradicjonalni bankovni transfer na račun Trgovine
c)  plaćanje karticom
2. U slučaju svih vrsta palćanja obavezno je odjednom uplatiti cijeli iynos računa.Trgovina ne prihvaća plaćanja u ratama.
3. Plaćanje putem bankovnih transfera može dovesti do dodatnih troškova utvrđenih u cjenicima institucija koje se bave tim transferima.
4. Trgovina prihvaća kartice: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic. Plaćanje karticom je moguće samo ako kartica koju kupac posjeduje omogućava takav način prijenosa novca. Tada kupac može biti dužan unesti svoje osobne podatke i pristati na obradu osobnih podataka u skladu s važećim pravilima institucija koje se bave tim transakcijama.
5. Plaćanje putem PayPal-a može dovesti do dodatnih troškova utvrđenih u cjenicima institucija koje se bave tim transferima.
6. Prilikom plaćanja unaprijed potebno je puni iznos računa uplatiti na naš bankovni račun i to u roku od 7 dana od dana primitka emailom potvrde narudžbe. Ako nećemo u ta 7 dana dobiti novac kupac dobije molbu da pošalje potvrdu transakcije na email adresu office@zoofast.hr od 2 dana. U slučaju kad nećemo dobiti ovu potvrdu, Trgovina zadržava pravo otkazati ugovor o kupoprodaji i šalje takvu izjavu na adresu kupca. Ako poslije izjave o otkazu ugovora dobit ćemo novac, odmah ćemo ga klijenatu vratiti.
7. Zadržavamo pravo na privremeno ili trajno isključenje mogućnosti odabira pojedinih oblika plaćanja iz stavka 1., osobito zbog tehničkih razloga. Ne utječe to na izbor načina plaćanja od strane kupca prije datuma stupanja izmjene na snagu.
 
VIII. Načini i troškovi preuzimanja ili dostave
1. Kupac može odabrati sljedeće načine preizimanja ili dostave naručene Robe:
a) osobno preuzimanje u skladištu Trgovine
b) dostava putem kurirske tvrke Sendfast
c) dostava putem drugog kurira
2. Osobno preuzimanje moguće je u skladištu od ponedjeljka do petka (osim blagdana) od 9 do 17. Klijent može preuzeti Robu i platiti gotovinom na blagajni koja se nalazi u zgradi skladišta u roku od 7 radnih dana od trenutka kad dobije email poruku da njegova narudžba je „Spremna za slanje/Spremna za preuzimanje”. U slučaju kad kupac neće preuzeti Robu u navedenom roku, Trgovina zadržava pravo odustati od ugovora o kupoprodaji i šalje tada izjavu na email adresu kupaca.
3. Uvjeti izvršavanja dostave putem tvrtke Sendfast:
a) Klijent mora sklopiti odvojen ugovor o pružanju međunarodnih špediterskih usluga između Klijenta i tvrtke Sendfast sa sjedištem u mjestu Wieliczka (poštanski broj: 30-659), Kokotów 703, NIP: 6793081679, broj REGON: 122562976 kroz sljedeće djelatnosti:
kao način dostave odabrati opciju „putem tvrtke Sendfast”
ispuniti obrazac dostave sa osobnim podacima ili se složiti za korištenja podataka navedenih prilikom registracije
pročitati i prihvatiti Opće uvjete pružanja međunarodnih špediterskih usluga putem Sendfast klijentima Trgovine KRAKVET
obvezno pristati na obradu osobnih podataka od strane Sendfast za realizaciju ugovora o pružanju međunarodnih špediterskih usluga, uključujući i pristup svojim osobnim podacima trećim osobama koje će sudjelovati u postupku izvršenja međunarodne dostave
konačna potvrda sklapanja ugovora o pružanju međunarodnih špediterskih usluga kroz odabir polja: „Sklapanje ugovora o pružanju međunarodnih špediterskih usluga označava obvezu plaćanja” i klik na gumb „Naruči”
vrijeme kad kupac dobije email poruku od Sendfasta smatra se kao trenutak sklapanja ugovora o pružanju međunarodnih špediterskih usluga između Klijenta i Sendfasta.
4. Kupac je dužan platiti trošak dostave koji će automatski biti dodan u cijenu naručene Robe:
a) za narudžbe ispod 100 PLN bruto troškovi dostave su 12,80 PLN ili  3,20 EUR. Trgovina izračunava troškove prema fiksnim stopama konverzije 1,00 EUR = 4,00 PLN.
b) za narudžbe preko  100,00 PLN bruto troškovi dostave su  1,00 PLN ili  0,25 EUR i kupac dobiva popust koji je opisan u stavku  V.4. Trgovina izračunava troškove prema fiksnim stopama konverzije 1,00 EUR = 4,00 PLN.
5. Detaljne odredbe ugovora za pružanje međunarodnih špediterskih usluga između Klijenta i Sendfasta opisani su u Općim uvjetima Sendfast sp. z o.o sp.k i sastavni su dio ovog ugovora.
6. Klijent može također odabrati drugu kurirsku tvrtku i sklopiti s njom ugovor u vlastitom aranžmanu. U takvom slučaju kupac mora:
a) kao način dostave odabrati i označiti opciju „dostava putem druge kurirske tvrtke”
b) konačno potvrditi takvu želju kroz odabir polja: „Dostava putem druge kurirske tvrtke u prema cijeniku odabranog prijevoznika” i klik na gumb „Naruči” - troškovi dostave neće biti dodani u cijenu Robe.
c) drugi kurir može preuzeti Robu u skladištu Trgovine od ponedjeljka do petka (osim blagdana) od 9 do 17 u roku od 7 radnih dana od trenutka kad kupac dobije email poruku da njegova narudžba je „Spremna za slanje/Spremna za preuzimanje”. U slučaju kad kupac neće preuzeti Robu u navedenom roku, Trgovina zadržava pravo odustati od ugovora o kupoprodaji i šalje tada izjavu na email adresu kupca. Kupac ili prijevoznik treba kontaktirati Trgovinu kako bi se utvrdilo točan datum preuzimanja naručene Robe pozivom na broj +385 17776398 ili putem emaila  office@zoofast.hr. U slučaju kad Roba neće biti preuzeta u navedenom roku, Trgovina zadržava pravo odustati od ugovora o kupoprodaji i šalje tada izjavu na email adresu kupca.
7. Rizik od slučajnog gubitka ili oštećenja kupljene robe prelazi na Kupca u trenutku:
a) kada on preuzme Robu prilikom osobnog preuzimanja u skladištu Trgovine
b) kada je Roba predana prijevozniku Sendfast ili drugome kuriru, ovisno o odabiru kupca
8. Predanje Robe drugome osim kupca, moguće je samo na temelju pismenog ovlaštenja za preuzimanje Robe.

IX. Pravo na odustanak od ugovora
1. Kupci, koji su potrošači, imaju pravo na povrat. Mogu bez navođenja razloga i dodatnih troškova (osim troškova navedenih u članku 34. stavak 34 Prava potrošača) raskinuti ugovor.
Rok opoziva iznosi četrnaest dana od dana u kojem kupac ili treća osoba imenovana od kupca, koja nije prijevoznik, preuzeli/preuzela zadnju robu. Da bi rok opoziva bio valjan, dovoljno je da kupac pošalje obavijest za ostvarivanje prava na povrat prije isteka opozivnog roka.
2. Kako bi kupac ostvario svoje pravo na povrat, treba poslati ispunjen obrazac o odustajanju koji je dostupan pod adresom krakvet.pl/formularz-zwrotu ili neki drugi pismeni obrazac koji je u skladu s Pravom potrošača.
3. Trgovina talođer prihvaća izjavu o odustanku od ugovora u obliku emaila ili telefonskog poziva.
4. Trgovina će odmah mailom potvrditi da je dobila  izjavu o odustanku od ugovora.
5. U slučaju odustanka od ugovora, ugovor će se smatrati nesklopljenim.
6. Robu potrošač treba vratiti bez odgađanja i u svakom slučaju najkasnije unutar četrnaest dana od dana kada je nas obavijestio o odustanku od ugovora.
7. Potrošač snosi troškove i rizik povratnog slanja robe.
8. Potrošač mora nadoknaditi mogući gubitak vrijednosti robe samo ako taj gubitak vrijednosti proizlazi iz neadekvatnog postupanja s robom, a do kojeg se dolazi provjerom kvalitete, značajki i načina djelovanja robe.
9. Trgovina vraća kupcu sve uplate koje je od njega primila, uključeno i troškove slanja (s iznimkom dodatnih troškova koji proizlaze iz toga da je potrošač izričito prihvatio mogućnost neke druge vrste isporuke osim najjeftinije standardne isporuke koju je ponudio trgovac) bez odgađanja i najkasnije unutar četrnaest dana od dana kada je zaprimio obavijest o raskidu od ugovora.
10. Za vraćanje uplaćenog novca Trgovina primjenjuje isto sredstvo plaćanja koje kupac koristio prilikom svoje početne transakcije, osim ako s njim nije izričito dogovoreno nešto drugo, ni u kojem slučaju kupcu neće biti zaračunate naknade zbog vraćanja uplate.
11. Trgovina može uskratiti povrat novca dok ne dobije robu natrag ili dok ne dobije dokaz da je kupac poslao robu, ovisno o tome što je raniji rok.
12. Pravo na povrat ne postoji prilikom dostave robe
- koja nije unaprijed proizvedena i za čiju je proizvodnju mjerodavan inidvidualni izbor i određivanje potrošača ili koja je jednoznačno napravljena prema posebnim željama kupca, kao i kod brzo pokvarljive robe ili kod robe čiji rok upotrebe brzo može biti prekoračen,
- originalno zatvorene robe koja nije pogodna za povrat zbog zaštite zdravlja ili higijene, a koja je nakon isporuke otvorena
- kada se roba nakon dostave iz razloga njezinog stanja i svojstava nerazdvojivo pomiješa s ostalim proizvodima
- lako pokvarljive robe ili robe s kratkim rokom trajanja
- isporuke originalno zatvorenih audio ili video snimki ili računalnih programa koji su otvoreni nakon isporuke
- isporuke novina, periodičnih izdanja ili magazina s izuzetkom ugovora o pretplati za isporuku takvih publikacija

X. Garancija
1. Na temelju čl. 558 § 1 Građanskog zakonika, odgovornost Trgovine pod jamstvom za fizičke i pravne nedostatke Robe je isključena.
2. Trgovina odgovara za nedostatke na temelju čl. 556 Građanskog zakonika i sljedećih članaka.
3. U slučaju ogovora s potrošačom, ako nedostatak Robe je pronađen u roku od jedne godine od dana primitka Robe, pretpostavlja se da je postojao i u vrijeme prolaska rizika na kupca.
4. Kad kupljeni proizvod ima nedeostatak, potrošač može:
a) zahtijevati sniženje zakupnine
b) raskinuti ugovor
osim ako Trgovina odmah i bez nepotrebnih neugodnosti zamijeni neispravnu Robu ili popravi. Međutim, ako je već Trgovina stvar zamijenila ili popravila nema više pravo na zamjenu ili popravu.
5.  Kupac može zahtijevati popravak Robe umjesto zamjene koju predlaže Trgoviva ili suprotno, osima ako to nije moguće ili će ili će zahtijevati prekomjernih troškova u usporedbi s načinom koji je predložila Trgovina. Pri ocjenjivanju tih troškova, uzima se u obzir vrijednost robe bez nedostataka, prirodu i važnost nedostataka i neugodnost na koju kupac bi je bio izložen.
6. Potrošač ne može odustati od ugovora ako nedostaci su manjeg značenja.
7.  Kad kupljeni proizvod ima nedeostatak, potrošač također može:
a) zahtijevati zamjenu Robe
b) zahtijevati popravak Robe
8. Trgovina je dužna u razumnom roku bez nepotrebnih neugodnosti popraviti proizvod ili ga zamjeniti na ispravan.
9. Trgovina može odbiti zahtjev nadoknade štete u slučaju kad kupac izabere način naknade koji nije mogući ili kad taj način zahtijeva prekomjernih troškova u usporedbi s drugim mogućim načinom.
10. U slučaju kad neispravan proizvod je već montiran, potrošač može tražiti od Trgovine demontažu i ponovnu montažu nakon zamjene Robe ili otklanjanja nedostatka, međutim mora platiti dio troškova viška cijene Robe ili može tražiti od Trgovine da mu vrati dio troškova demontaže i ponovne montaže. U slučaju neispunjenja obveze od strane Trgovine, kupac je ovlašten za obavljanje tih djelatnosti na trošak i rizik Trgovine.
11.  Potrošač je dužan vratiti oštećenu Robu na trošak Trgovine na određenu adresu. Ako zbog vrste Robe ili načina njene montaže, povratna dostava Robe za kupca će biti izuzetno težak, potrošač je dužan osigurati Trgovini pristup mjestu gdje se Roba nalazi.
12. Troškove zamjene ili popravka Robe ponosi Trgovina, osim slučaja iz stavka IX točka 9.
13. Trgovina je dužna primiti od Potrošača oštećeni proizvod u slučaju zamjene Robe na ispravnu ili raskida ugovora.
14. Trgovina u roku do 14 dana će se kupcu obratiti u slučaju:
a) zahtjeva sniženja cijene
b) obavijesti o odustanku od ugovora
c) zahtjeva zamjene stvari
d) zahtjeva popravka stvari
Inače, smatra se da je Trgovina prihvatila zahtjev kupca kao opravdan.
15. Odgovornost Trgovine za nedostatke vrijedi dvije godine od trenutka predanja stvari kupcu.
16. Pravo kupca na pozivanje na odgovornost za materijalne nedostatke ne valja poslije isteka godinu dana od dana kad je nedostatak otkrio, ipak ne ranije nego u roku dvije godine od trenutka preizimanja proizvoda.
17. Odgovornost Trgovine za nedostatke vrijedi prije isteka roka trajanja proizvoda.
18. U roku navedenom u stavku X točka 15-17 potrošač može odustati od ugovora ili zahtjevati sniženja cijene u slučaju nedostatka proizvoda, a kad kupac traži zamjenu ili popravak stvari i kad rok ove naknade će isteći, tada počinje rok za mogućnost odustanka od ugovora ili sniženja cijene.
19. Ako se odgovornost za materijalne nedostatke pružatelja javne usluge osporava bilo u kojem sudskom ili izvansudskom postupku, rok trajanja drugih prava kupca  ne teče do konačnog završetka postupka. Isto je u slučaju mirenja.
20. Isto u roku navedenom u stavku X točka 15-17 potrošač može tražiti odgovornost za pravne nedostatke, osim toga što počinje u trenutku kad je potrošač saznao o postajanju nedostatka ili kad je treća osoba pokrenula spor – od dana presude.
21. Potrošač može također tražiti naknadu štete zbog troškova koje je ponjeo prilikom sklapanja ugovra kupnje proizvoda s manom o kojoj nije znao, posebice može tražiti povrat troškova dostave, prijevoza, osiguranja proizvoda, sudskog postupka i drugih troškova u okviru kojih nije dobio nikakvih profita.
22. Istek rokova prava na reklamaciju ne valja u slučaju kad je Trgovina namjerno prešutjela nedostatke Robe.

XI. Politika privatnosti i zaštita osobnih podataka
1. Voditeljom zbirke osobnih podataka Klijenata je Trgovina.
2.  Trgovina zauzima se za zaštitu privatnosti i osobnih podataka u skladu sa Zakonom od 18. srpnja 2002 g. o pružanju usluga putem interneta i sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka od  29. kolovoza 1997 g. Klijent prilikom narudžbe i davanja svojih osobnih podataka pristaje na njihovu obradu i korištenje svrhu izvršenja narudžbe. Kupac u svakom trenutku ima pristup svojim osobnim podacim i mogućnost  njihove izmjene, ažuriranja ili brisanja.
3. Detaljni uvjeti prikupljanja, obrade i korištenja osobnih podataka u svrhu izvršenja narudžbe su dostupni ovdje http://www.krakvet.pl/security.php

XII. Zaštite koje Trgovina korisit

1. U svrhu zaštite osobnih podataka Klijenata, Trgovina koristi sljedeće tehničke zaštite:
a) račune administartora, koje su zaštićene lozinkama i samo ovi administratori imaju pristup svim osobnim podacima
b) korisničke račune zaštićene lozinkama. Moguće je promjeniti samo svoje podatke.
c) sistem koji registrira sve aktivnosti korisnika na svojim računama
d) sigurnosne kopije podataka, koje nisu dostupne neovlaštenim osobama
e) dodatne zaštite kao korisničko ime i lozinka
f) sustav ograničenog pristupa datotekama i direktorijima na poslužitelju
2. Transakcije karticama [i elektronskim bankovnim transferom] ovlašteni su u suradnji s Ecard servisom - prijenos je šifriran i u sigurnoj mreži (SSL 256 + bita).
3. U slučaju transakcija putem elektronskog bankovnog transfera, ove transakcija mogu biti izvršene u interfejsu banke koju koristi Klijent i pomoću tehničkih zaštita propisanih od strane ove banke.

XIII. Završne odredbe
1. Niti jedna odredba ovih Općih uvjeta ne namjerava povrediti prava potrošača. U slučaju nepoštivanja bilo kojeg dijela Trgovina se  mora apsolutno podrediti tim odredbama
2. O svim promjenama Općih uvjeta registrirani korisnici će biti obaviješteni putem emaila.
Obavijest će biti poslana najmanje 30 dana prije stupanja na snagu novih propisa. Promjene će biti uvedene kako bi se odredbe prilagodile trenutnom pravnom statusu.
3. Opći uvjeti su uvijek dostupni stranici Trgovine (krakvet.pl/regulamin). U tijeku izvršavanja narudžbe valjaju Opći uviji koju su bili prihvaćeni pri naručivanju. Osim kada kupac je smatra manje povoljnim od trenutnih i obavijestiti Trgovinu o izboru trenutnog kao važećeg.
4. U pitanjima koja nisu obuhvaćena ovim pravilima koristi se odgovarajuće važeće zakone. Sporovi, ako kupac izražava takvu želju, rješava se u način postupka mirenja ili arbitražnog suda. Posljednim izborom je parnički postupak.


Europska unija

Tvrtka
Krakvet.pl sp. z o. o.. realizira projekt sufinanciran od strane Europske unije,
Faza II-Uvođenje Plana razvitka izvoza u okviru djelatnosti 6.1 Putovnica za izvoz prioritetne osi 6
Gospodarstvo Poljske na međunarodnom tržištu Operativnog programa Inovacijsko gospodarstvo 2007-2013

Iznos projekta: 147 246,00 PLN neto.
Iznos sufinanciranja: 50% neto troškova, tj. 73 623 PLN
Trajanje realizacije: 01.10.2011-31.12.2012”
„Dotacije za inovacije”. Ulaganje u vašu budućnost”.

Nastavi
Priručnik za vlasnike pasa i mačaka | F.A.Q | Opći uvjeti Zoofast | Povrat | Dostava i plaćanje | Kontakt | O nama | Opći uvjeti promotivnih akcija | Sitemap | Psi | Mačke | Promjena valute u PLN | 100% zadovoljstva ili povrat novca
Čavrljati

Izaberite čavrljanje