F.A.Q - često postavljena pitanja

 


 

1. Koje su prednosti narudžbe putem stranice zoofast.hr?

- za stalne klijente popusti do 3 %
- garancija kvalitete proizvoda i najbolji brendovi
- mogućnost provjere statusa narudžbe
- mogućnost dobivanja obavijesti o akcijama i atraktivnim ponudama

 

2. Koliko ću platiti za dostavu?


Za narudžbe u iznosu preko 199 kn dostava je besplatna. Više informacija DOSTAVA I PLAĆANJE.
Za narudžbe ispod 199 kn trošak dostave je 19 kn.

 

3. Koliko traje isporuka?


U prosjeku 99% svih narudžba se obavlja u roku 48 sati od transakcije ili nakon što uplata bude vidljiva na našim žiro računima. Narudžbe ćemo isporučavati po redu naručivanja. Ako su zalihe naručenog proizvoda privremeno ograničene ili je naručeni proizvod rasprodan, rok isporuke može se produžiti do 8 dana. U tom slučaju kupac će biti odmah kontaktiran od strane naših agenata.

 

4. Kako ispravno naručiti?


Kad dodate proizvod u košaricu, ispunite obrazac adrese isporuke i odaberite odgovarajući način plaćanja. Na navedenu e-mail adresu ćete dobiti poruku s potvrdom vaše narudžbe, koja uključuje broj narudžbe i sve detalje u vezi sa transakcijom.

 

5. Nisam uspio platiti karticom – što napraviti?

 

Nažalost, ne postoji način da se ponovno plaća karticom za narudžbu ako je transakcija odbijena od strane Ecard (u tom slučaju novac nije uzet i narudžba neće biti izvršena) onda predlažemo:
- Naručiti ponovo
- Kontaktirati Službu za korisnike za promjenu načina plaćanja za bankovni transfer ili plaćanje pouzećem.

 

 

6. Kako ću saznati datum isporuke narudžbe?

 

U trenutku slanja paketa na Vašu e-mail adresu će biti poslana poruka s brojem teretnice. Trenutni status Vaše pošiljke, možete provjeriti na web stranici DPD.
Broj paketa je aktivan 2-3 radna dana na web stranici dostavljača od trenutka kad je  narudžba poslana iz našeg skladišta u Poljskoj. Od tada postoji mogućnost praćenja narudžbe na stranici dostavljača.

 

7. Što u slučaju ako je pošiljka oštećena tijekom transporta?


Nakon primitka pošiljke i pronalaženja eventualnog oštećenja, primatelj i dostavljač na licu mjesta zapisnikom utvrđuju i svojim potpisom potvrđuju oštećenja. (Zapisnik ubrzava vrijeme pritužbi). Molimo Vas, također, odmah poslati e-mail poruku na adresu office@zoofast.hr s brojem narudžbe i kratakim opisom problema, zajedno s fotografijama oštećene robe. Vaša pritužba će se kod nas razmotriti što je prije moguće.

 

8. Mogu li u slučaju pogreške ili problema sa plaćanjem otkazati narudžbu?


U slučaju neuspješnog plaćanja, pogreške ili neke druge situacije zbog koje narudžba je otkazana, molimo kontaktirajte službu za korisnike putem maila office@zoofast.hr ili telefonom +385 17776398

 

9. Mogu li naknadno promjeniti adresu dostave nakon što sam naručio?

 

Ako trebate promijeniti adresu, kontaktirajte službu za korisnike putem maila office@zoofast.fr ili telefonom +385 17776398. Također napominjemo da takva promjena neće biti uvijek moguća jer ovisi o statusu Vaše narudžbe.

 

 

10. Što u slučaju ako ste pronašli negdje jeftiniju ponudu nego što mi nudimo?


U slučaju da ste pronašli trgovinu koja prodaje isti proizvod po nižoj cijeni (uključujući troškove dostave) mi ćemo Vam ga prodati još 2% jeftinije – kod nas možete kupiti sve NAJJEFTINIJE! Kod narudžbe pošaljite komentar s linkom jeftinije ponude.

 

11. Newsletter - kako se pretplatiti ili odjaviti?


Prijavite se na www.zoofast.hr, odaberite 'Moj račun' i tamo ćete pronaći informacije kako se pretplatiti ili odjaviti.

Priručnik za vlasnike pasa i mačaka | F.A.Q | Opći uvjeti Zoofast | Povrat | Dostava i plaćanje | Kontakt | O nama | Opći uvjeti promotivnih akcija | Sitemap | Psi | Mačke | Promjena valute u PLN | 100% zadovoljstva ili povrat novca
Čavrljati

Izaberite čavrljanje